blog

navigation.blogpage[pageNumber]

Strona główna / Blog / navigation.page / navigation.[pageNumber]

Neon Semafor Lidl - Pretende Warszawa

Projekt i wykonanie tradycyjnego neonu dla sieci sklepów LIDL

Ostatnio mieliśmy okazję uczestniczyć w niezwykle ciekawym przedsięwzięciu, które z pewnością zapadnie nam w pamięć na długo. Chodzi o projekt i wykonanie dwustronnego neonu w kształcie logo „Lidl” oraz napisu „Witamy” na elewacji sklepu dla znanej niemieckiej sieci sklepów, która otworzyła swój kolejny oddział w Warszawie przy ul. Tamki. Dlaczego ten projekt był dla nas wyjątkowy? Otóż projektowanie i tworzenie neonów to nie tylko nasza praca, ale również nasza pasja. Zajmujemy się tym od lat, a zaczęło się to od poznawania historii tworzenia tradycyjnych szklanych neonów i zakochaniu się w tym niezwykłym rzemiośle. Tym razem mogliśmy zaprojektować i wykonać tradycyjny neon, dwustronny prostopadły semafor jedyny w swoim rodzaju!


Neon w stylu lat sześćdziesiątych dla Lidla


Praca nad tym projektem przyniosła nam ogromną satysfakcję, zwłaszcza że efekt jest naprawdę wyjątkowy. Nasz neon nie tylko odzwierciedla logo Lidla, ale także nawiązuje do estetyki czasów

[...]
Projektowanie w pełni zgodnych, świetnie wyglądających znaków, tabliczek z alfabetem Braille'a

Projektowanie w pełni zgodnych, świetnie wyglądających znaków, tabliczek z alfabetem Braille'a

Jeśli chodzi o oznakowanie, ważne jest, aby zachować równowagę między zgodnością a estetyką. W Pretende specjalizujemy się w projektowaniu znaków, tabliczek, które są nie tylko w pełni zgodne z przepisami, ale także atrakcyjne wizualnie.


Galeria projektów tła


Jeśli chcesz spersonalizować swoje znaki Braille'a, oferujemy galerię projektów tła, która pozwala wybierać spośród wielu opcji. Galeria ta obejmuje różne wzory, kolory i tekstury, które mogą zwiększyć atrakcyjność wizualną znaków. Wybierając projekt tła, który pasuje do ogólnego motywu Twojego obiektu, razem z nami możesz stworzyć spójny i profesjonalny wygląd oznakowania budynku.


Niestandardowy rozmiar i personalizacja 


Oprócz wyżej wymienionych opcji projektowych oferujemy również możliwość dostosowania rozmiaru znaków brajlowskich. Gwarantuje to, że znak idealnie pasuje do wyznaczonego miejsca i jest

[...]
W jaki sposób reklama świetlna wspiera Twoją firmę?

W jaki sposób reklama świetlna wspiera Twoją firmę?

Reklama świetlna to sprawdzony sposób na wyróżnienie marki z tłumu. Dzięki niej firma może realnie wpływać na widoczność w branży, a co za tym idzie również na wzrost sprzedaży produktów czy usług. Dlatego, jeśli szukasz kreatywnego i skutecznego sposobu na wsparcie swoich działań biznesowych — koniecznie przeczytaj poniższy artykuł.

Pod hasłem reklama świetlna kryje się kilkanaście produktów, a każdy z nich różni się od siebie zarówno wyglądem, jak i technologią wykonania. Wybór jednak nie jest trudny, kiedy z pomocą przychodzi doradca. Taki, który wie, jak jego produkty mogą pomóc Twojej firmie.

Dlaczego reklama świetlna to dobry wybór?

To reklama, która przede wszystkim działa. Czasami nawet niezależnie od naszej świadomości. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że jesteśmy dobrymi obserwatorami. Naszą uwagę przyciągają wyróżniające się spośród otoczenia elemen

[...]
Oznakowanie budynków mieszkalnych - jak wykonać je ze sztuką?

Oznakowanie budynków mieszkalnych - jak wykonać je ze sztuką?

Oznakowanie budynków mieszkalnych pomaga szybko i sprawnie odnaleźć nieruchomość, ale może być również wizualnym i przykuwającym uwagę dodatkiem. W niniejszym artykule przeczytasz jak poprawnie oznaczyć budynek mieszkalny (i nie tylko) oraz w jaki sposób dobrać odpowiednie elementy graficzne. Wytyczne dotyczące oznakowania budynków mieszkalnych znajdują się w prawie geodezyjnym i kartograficznym.

Oznakowanie budynków mieszkalnych — dlaczego warto zrobić to dobrze?

Poprawne oznakowanie budynku mieszkalnego to ułatwienie nie tylko dla rodziny czy znajomych, ale przede wszystkim dla służb ratunkowych, kiedy w sytuacjach zagrożenia zdrowia lub życia liczą się sekundy. Wyraźne i widoczne oznakowanie budynku sprawi, że karetka czy straż pożarna szybciej go odnajdą. Dobrze oznaczona nieruchomość to również punkt orientacyjny dla osób trzecich, które zgubią się bądź również będą potrzebowały pomocy. Warto o tym pamiętać i niezwłocznie po otrzymaniu decyzji o przyznaniu numeracji — za

[...]
Amerykański styl w reklamie - czym się wyróżnia i jak go wykorzystać w promocji firmy?

Amerykański styl w reklamie - czym się wyróżnia i jak go wykorzystać w promocji firmy?

Krzykliwe, kolorowe neony, symbole i przyciągające wzrok jaskrawe elementy graficzne — to wyróżniki amerykańskiego stylu, który w Stanach Zjednoczonych królował w latach 50. XX wieku. Był on wyrazem zafascynowania przyszłością i kosmosem, a także odzwierciedleniem pozytywnych nastrojów panujących w ówczesnym społeczeństwie. I choć ta entuzjastyczna epoka dawno minęła, to jednak amerykański styl nadal fascynuje i świetnie odnajduje się na rynku reklamy.

Niezaprzeczalnie, jeśli chcemy się wyróżnić spośród licznej konkurencji jest to styl, którym warto się zainspirować i wykorzystać w promowaniu marki. Szczególnie jeśli należy się do osób, które stawiają na indywidualizm, a odwaga i kreatywność to ich drugie imię.

 

Reklama świetlna w amerykańskim stylu — skąd pomysł?

Styl, o którym mowa, to połączenie krzykliwości, kolorów i kształtów, które przyciąga

[...]